Cumpărarea produselor noastre se poate face prin plasarea unei comenzi pe platforma noastră online, prin telefon, la numărul , sau prin email, la adresa
Cum adaug un produs în coșul de cumpărături?
Produsul pe care doriți să îl achiziționați poate fi găsit prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii, care conține categoria ,,iPhone’’ și subcategoriile acesteia. De asemenea, puteți căuta produsul dorit prin folosirea câmpului de căutare, afișat în partea de sus a paginii pe dreapta, sub forma unei lupe. In momentul în care ați apăsat pe butonul ,,Adaugă în coș’’, produsul va fi automat adăugat în coșul de cumpărături.
Cum finalizez comanda?
Dupa adăugarea în cos a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumparare se continuă prin apăsarea butonului și parcurgerea paginii de comandă. In pagina de comandă va trebui să completați următoarele:
a) Metoda de livrare: Livrare prin firma de curierat în toată țara.
b) Datele comenzii: Nume și prenume, Adresă completă (Județ, Localitate, Stradă, Număr, Scară, Bloc, Etaj, Apartament, Interfon după caz).
c) Metoda de plata: ramburs (plată cash la livrare); prin PlățiOnline.ro cu card de credit/card de debit (Visa sau Mastercard); prin transfer bancar.
Cum vizualizez comanda după procesare?
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor. Oferim posibilitatea de a face comenzi ulterioare fară a reintroduce datele de contact.
Cum comand prin apel telefonic?
Pentru comenzi telefonice, vă rugăm apelați la numărul de telefon , în intervalul orar specificat pe site, iar un agent de vânzari Narcheese vă va prelua apelul și se va ocupa de cerere.
Cum comand prin email?
Pentru comenzi prin email, vă rugăm trimiteți comanda la adresa de email , care să conțină următoarele date:
a) Metoda de livrare: Livrare prin curier propriu în Cluj și în împrejurimi; livrare prin firma de curierat Cargus în toată țara.
b) Datele comenzii: Nume și prenume, Adresă completă (Județ, Localitate, Stradă, Număr, Scară, Bloc, Etaj, Apartament, Interfon după caz).
c) Metoda de plata: ramburs (plată cash la livrare); prin PlatiOnline (Visa sau Mastercard); prin transfer bancar.
d) Produsele dorite: Denumirea produselor sau codul de produs afișat pe site; Cantitatea dorită.
Date de contact:
Pentru orice nelămuriri, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul 0731-362-859 sau prin email la adresa redress.ro@gmail.com.